Makkelijk lezen voor ouders

Vind je omgaan met je kind(eren) wel eens lastig?
Heb je vragen over opvoeden?
Voel je je bij het opvoeden van je kind(eren) vaak onzeker of alleen? Durf je geen hulp te vragen? Heb je (te) weinig hulp of misschien andere problemen, zoals geldzorgen of een verslaving?

Wie helpt?

Deze website laat zien wie jou kan helpen en hoe.
Want voor kinderen zorgen is niet gemakkelijk.
Kinderen doen niet altijd wat jij wilt.
Je moet vaak belangrijke beslissingen nemen.
Het is fijn als mensen je daarbij kunnen helpen.
Familie, vrienden en hulpverleners.

Lees waarom hulp vragen en hulp aannemen goed is, klik op de link ‘Hulp vragen mag’

Home

Laat een reactie achter

Laat een reactie achter

Wilt u een link invoegen in de tekst? Zet deze tussen [].
Voorbeeld: [www.vilans.nl] of [http://www.vilans.nl]
Velden met een (*) zijn verplicht.


Plaats het getal '491' in onderstaand controle veld.

Deze website gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren. Lees meer over cookies. melding sluiten