Hulp vragen mag

Kinderen opvoeden kost veel tijd, energie en geduld. Soms doen ze dingen die jij niet wilt.
Dan moet je uitleggen waarom dat niet goed is.
Je moet voordoen hoe het wel moet.
En je moet vaak belangrijke beslissingen nemen.

Doe ik het wel goed?

Is een vraag die iedere ouder weleens heeft.
Het is fijn om daarover te praten met anderen.
Bijvoorbeeld met je partner, je eigen ouders, vrienden of hulpverleners.
Zo vind je antwoorden op je vragen en hulp voor je problemen. Hulp vragen en hulp aanvaarden helpt je bij het opvoeden van je kind(eren).

Lees wat jouw eigen sociale netwerk of hulpverleners voor jou kunnen doen.
Of wat je zelf kunt doen en wie jij kan uitkiezen voor hulp. Klik daarvoor op de link die jij interessant vindt.

Home

Deze website gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren. Lees meer over cookies. melding sluiten